Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Lars Josefsson - 2 februari 2011 14:40

HEJ!

 

Det är onsdag, och det är kanonväder denna dag med klarblå himmel och sol. Bättre kan det inte bli tycker jag. Förut var det 7,9 plusgrader ute, och snön smälter så det droppar överallt. Småsaker kan man ju tycka, men faktum är att jag verkligen lever upp när våren kommer tillbaka.

 

Det är ju redan februari nu, och fortsätter det så här kommer våren tidigare i år, än den gjorde förra året. Undrar vad det är som händer ute i naturen egentligen? Först en bautavinter, sedan försvinner snön med flygande fläng. Brukar det vara så här. Eller är jag bara extra glad för att våren ha kommit tillbaka?

 

Många frågor blir det. Men huvudsaken är det blir varmare ute nu, och att det blir vår. Sen bryr jag mej inte om vad det är som händer. Nå..ja, idag skriver jag sagoteman igen, och försöker komma på något bra sådant att skriva sagor och fantasy efter.

 

Medan det hoppar plaskar och far där ute, skall jag nu fortsätta mitt arbete. Så ha det nu bra alla hopa, så skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards