Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Lars Josefsson - 1 februari 2011 15:19

Hej!


Idag har jag även länkat denna blogg till facebook!


Lasse

Av Lars Josefsson - 1 februari 2011 15:09

HEJ!

 

Dagen startade vid sju idag med att skriva vädret och fixa allt annat som igår i mitt morgonpysslande. Nu är klockan redan 13:19, och jag har varit i min skrivarlya sedan 12:00 då jag öppnade.

 

Det är den första februari idag, och det känns redan i luften att det är en vår på väg. Jag var och lade ut lite lappar i affären igår om att det nu är extrapris på surfande här. Nu kostar det bara 25 kronor för en halvtimma, och 40 kronor för en timma.

 

Det måste vara billigt. Lägre än så kan man inte gå ner i pris eftersom det ingår lite hjälp för nybörjare också.

 

Nå..ja, ”denna dag inte ett liv” som Melker sade i Saltkråkan för länge sedan. Så jag få väl ta och fika lite då, i väntan på att det skall komma någon som behöver min hjälp.

 

Det är inte så lätt att börja en verksamhet på ett nytt ställe. Å hade jag inte haft mitt bokförlag med jobb att göra där, skulle jag inte ha så mycket att göra, som det ser ut just nu.

 

Men jag kör på ett tag till med dessa öppettider så får jag ser hur det utvecklar sig.

 

För frågor maila till l.josefsson@yahoo.se

 

Ha det bra alla hopa så skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards