Alla inlägg den 31 december 2011

Av Lars Josefsson - 31 december 2011 13:05

 

 

HEJ!

 

Det är nyårsafton idag, och det är soligt och fint ute med -1 grad. Men det är ingen snö. Detta har lockat ut några glada boulespelande entusiaster i Gunnebo. Vädret är lite ovanligt för årstiden, och detta har gjort det möjligt att så här på sista dagen av året kunna spela boule.

 

Jag som själv, som bor i området brukar se dessa glada människor spela när jag går förbi där om dagarna. Jag blir nästan sugen på att slänga mej med i gänget och spela jag också när jag ser dom.

 

Jag tycker det var en jättebra satsning som har gjorts detta år med en egen boulebana, och jag följde det med stort intresse i början av detta år när den byggdes.

 

Det om detta, i morgon börjar ett nytt år 2012, och summerar jag året, har det hänt mycket, även i mitt eget liv. Å jag ser med stor förväntan fram mot det nya året nu, och hoppas det kommer att ge många glada stunder, och kanske en positivare utveckling i vårt land med fler jobb. Det kan behövas efter alla skandaler inom äldrevården och allt som rullats upp framför ögonen under året.

 

PÅ DET HELA TAGET ÖNSKAR JAG ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA HOPA!

 

Lasse

 
Ovido - Quiz & Flashcards