Alla inlägg den 28 december 2011

Av Lars Josefsson - 28 december 2011 15:06

 

HEJ!

 

I dag har jag varit på mitt årliga läkarbesök och tagit en massa prover och annat otyg. USCH Å FY! Men nu är det gjort i alla fall. Så nu är det lugnt ett år framåt igen. Klockan är för stunden 14:51, och det är mulet och mörkt ute.

 

Så värst mycket mer energi har jag inte denna dag, eftersom jag startade dagen med att vara fastande för provernas skull. Men nu börjar jag ändå känna mig rätt okej tycker jag.

 

För det mesta brukar ju alltid läkarna skriva ut mer mediciner till folk. Men istället skall jag minska på en av medicinerna som kallas Ternomin. Det är en bromsande medicin för hjärtat så man inte skall kunna överbelasta det.

 

Ja, ja, nog om allt detta nu. Huvudsaken är att jag känner mig bra tycker jag. För det gör jag. I morgon skall jag skriva igen. Jag skall försöka färdigställa mina noveller som ligger i datorn. Plus att jag skall göra ett dikthäfte klart.

 

Så det finns alltid lite att göra hela tiden, och det är bara roligt tycker jag. Snart är det nyårsafton, och då skall jag bara ta det lugnt med några öl på kvällen och vänta in det nya året.

 

Förmodligen blir det att jag kolla på Grevinnan och betjänten. Det brukar jag göra varje nyårsafton. Men nu skall jag bara ta det lugnt resten av dagen, och bara göra så lite som möjligt.

 

Ha det bra alla hopa, så skriver jag snart mer igen.

 

Lasse 



Ovido - Quiz & Flashcards