Alla inlägg den 17 december 2011

Av Lars Josefsson - 17 december 2011 12:26

HEJ!

 

Snön ligger vit på taken, men Lasse är inte vaken. Det var värst vilket slaskväder det är denna dag. Än så länge har jag bara kommit kommit ner till min skrivarlya denna dag. Men jag har inte fått något gjort än. Jag tycker jag blir lite sömning och hängig av detta väder.

 

Det är den sjuttonde idag, och jag tänkte att det är bäst att jag skriver redan idag i bloggen. För sedan vet jag inte hur stressigt det kommer att bli med allt innan onsdag då det är dags att lägga ut min julnovell.

 

Ju närmre jag kommer julafton har jag en svag känsla av att det kommer att bli alldeles på tok för mycket att göra. Så det är lika bra att starta redan idag. På måndag får jag pengar, och skall först av allt betala alla räkningar. Sedan skall jag åka och handla allt inför julen. Men sedan skall jag bara ta det jättelugnt under julafton, och kolla på tv: ns julprogram. Å så adventskalendern förstås.

 

Kanske blir det några öl, för det tycker jag att jag vill ha på julafton. Å ja..a, sedan får jag se hur julen blir. Men det blir nog bra tror jag.

 

Så nu får ni ha det riktigt bra alla hopa fram till onsdag då jag lägger ut min julnovell


God Jul på er alla hopa!

Ovido - Quiz & Flashcards