Alla inlägg den 25 december 2011

Av Lars Josefsson - 25 december 2011 12:53

Julafton redan över!

 

Poff, sa det bara, å så tog julafton slut. Det var värst vad en dag kan gå fort då. Så mycket stressande bara för en enda dag. Hur eller hur, så hade jag det bra i alla fall. Katterna och jag åt julmat, och jag kollade på tv.

 

Nu är det nyår som gäller, det är inte många dagar kvar nu på detta gamla år. Å snart börjar 2012. Det är lite mörkt och grått i Gunnebo, då klockan är 12:44. Men det går i alla fall mot ljusare tider nu. Det får mig att orka vidare.

 

Det var förstås lite trist igår utan snö på julafton. Men det får vi leva med. Jag gjorde ett försök att skriva lite dikter den 23 dec. men det blev inte så bra.

 

Hoppas nu att alla gillade min julnovell i alla fall. Jag har några noveller till på gång som inte är riktigt klara. Men så fort dom är klara skall jag lägga in dom sedan.

 

Annars en ganska händelselös dag, här i dag tycker. Så jag fortsätter väl på mina noveller eller något annat kul som faller mig in.

 

Ha det bra nu alla hopa, så skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards