Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Lars Josefsson - 20 januari 2012 11:18

HEJ!

 

Ja..a, nu är jag här igen, hela veckan har varit väldigt stressig. Jag har helt enkelt inte hunnit skriva förrän nu. I går var jag och handlade i stan, och jag fyllde upp mina förråd så gott jag bara kunde. Jag tror att jag kom ihåg det mesta i alla fall.

 

Det är mulet och grått idag, och det känns lite småkallt. Det verkar vara samma väder i hela länet. Jag pratade med en i Kalmar för en stund sedan, och även där verkar det vara samma väder som här. Kanske någon grad varmare, annars är det samma.

 

När jag hade handlat igår gav jag mina katter varsin tallrik med köttfärs innan jag frös ner resten. Dom blev jätteglada för det. Innan i veckan fick dom nyköpt torsk. Det uppskattades också väldigt mycket.

 

Man måste skämma bort sina husdjur lite tycker jag. Annars är allt lugnt här i Gunnebo. I dag har jag ingen stress med något i alla fall, så jag skall väl sätta mig och skriva på en novell eller något annat som andan faller på.

 

Ha det bra nu alla hopa, så skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards