Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Lars Josefsson - 11 januari 2012 16:24

HEJ!

 

Ja..a, det är verkligen ett konstigt vinterväder i år. Man börjar ju undra om det denna gång skall bli mildare vintrar även i fortsättningen, som det pratades om för några år sedan?

 

Inte mej emot säger jag då. Men sedan finns det ju faktiskt vinterälskare också. Så jag tycker nog det är en himla tur att ingen kan bestämma över vädret. För det skulle kvitta vilket väder det är. För det finns alltid någon som ha en annan åsikt om hur väder skall vara.

 

Men jag tycker nog vi har haft en fin vinterdag idag med sol och lite värme. Det var riktigt skönt ute förut när jag gick till min skrivarlya.

 

I dag kom jag upp lite senare än annars, jag steg upp vid halv tio på morgonen. USCH DÅ! Det var inte så bra. Hela dagen har varit stressigare bara för det. Först trodde jag inte att jag skulle hinna med att skriva i bloggen idag. Men nu sitter jag här.

 

Om en stund skall jag fika med en kompis här i skrivarlyan. Sedan skall jag fortsätta med allt som ligger efter här. Helst skulle jag ju egentligen städa här i lokalerna idag. Men nä…e, det orkar jag inte. Det tar jag en annan dag när andarna faller på, eller vad det nu är dom skall göra för att jag skall komma igång.

 

Nu skall jag fortsätta med allt annat här. Så ha det nu bra alla hopa, så skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards