Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Klarblå himmel och sol

Av Lars Josefsson - 26 februari 2012 09:39

HEJ!

 

Klarblå himmel och sol. Det var vad jag kunde skriva i väderanteckningarna idag. Sådant får mig på bra humör tycker jag. Solljuset ger ny energi och livslust känner jag. Nu är det bara värmen som fattas, sen trivs jag som allra bäst.

 

Snön här i Gunnebo har börjat försvinna mer och mer nu, och snart är boulebanan redo igen. I dag skall jag träffa lite människor i lokalerna igen. Plus att jag skall försöka skriva lite nya sagoteman, och fantasyteman som kan ge mig ny inspiration till nya berättelser.

 

I övrigt hinner jag nog inte mycket mer denna dag. Det är ju söndag idag, och allt för mycket skall man ju inte heller göra på en söndag. Lagom är bäst.

 

Jag var lite förkyld och hängig igår, men det har faktiskt blivit bättre till idag. Det går alltid en massa förkylningar så här års, så det får man leva med. Så länge jag är frisk i övrigt skall jag inte klaga. Det kunde säkert ha varit mycket värre.

 

I morgon skall jag till stan igen. Jag tänkte försöka handla lite när jag ändå är där tänkte jag. I övrigt händer det inte så mycket denna dag, mer än att jag skall njuta av det fina vårvädret.

 

Så ha det nu bra alla hopa, så skriver jag snart igen.

 

Lasse 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars Josefsson - 30 oktober 2012 08:22

HEJ!   Det var rikokolöst vad tiden rusar iväg. Snart är det redan den första november igen. Nu går det fort till jul tro jag. Snart är det dags att plocka fram tomtar i loppisen till försäljning. Jag har fått ihop några stycken i alla fall. Men ...

Av Lars Josefsson - 24 oktober 2012 09:34

HEJ!   Ja, jag känner mig lite som överskriften säger. Det var rikokolöst vad saker det har kommit in senaste veckan. Jag ha fullt upp att prismärka sakerna och placera ut dom i loppisen.   Ja ha helt enkelt inte haft tid till att skriva dom ...

Av Lars Josefsson - 17 oktober 2012 09:30

HEJ!   Det var några dagar sedan jag skrev något nu igen. Men det har varit jättemycket jobb med loppisen nu ett tag. Mitt kontor har fått flytta hem. Å rummet jag hade till kontor har blivit loppislokal det också. Jag fick beskedet att det inte ...

Av Lars Josefsson - 9 oktober 2012 14:51

HEJ! Det är tisdag och regnar i lilla Gunnebo. I dag kan jag inte påstå att det är ett rikokolöst fint väder precis. Men det närmar sig vinter nu. Det är den tråkigaste årstiden jag vet. Snö, kyla, rusk och annat otyg. Nä..e, jag är född i juni,...

Av Lars Josefsson - 6 oktober 2012 08:57

HEJ!   Det är lördag, och det är ett rikokolöst fint väder ute idag tycker jag. Solen skiner och det är klarblå himmel. Fast det är lite för kallt bara, annars är det bra. För stunden håller jag på med tvätten. USCH vad jobb det är med allting he...

Ovido - Quiz & Flashcards