Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Lars Josefsson - 31 augusti 2011 09:25


HEJ!

 

Dom sista dagarna nu har bara gått åt till att arbeta ifatt med olika saker i min vardag. Även sådana dagar måste ju finnas ibland. Men snart är jag ifatt igen och kan då med förnyade krafter ta itu med skrivandet. Det är mulet och grått denna dag, och det ser inte ut att bli någon sol idag överhuvudtaget. Åtminstone inte nu.

 

I går var det tvätten som behövde fixas med. Idag är det städningen igen. Det finns alltid att göra hela tiden när man lever ensam. Ekonomin är inte den bästa den heller. Så nog finns det vardagliga bestyr att pyssla med ibland.

 

Snart är jag klar med allt detta igen. Då skall jag börja med mina sagor och dikter och annat som vanligt. Fram till dess får ni ha det bra alla hopa, så skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards