Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Lars Josefsson - 14 augusti 2011 12:59

HEJ!


Jag testar en ny dator idag. Jag installerade en dator under gårdagen som jag nu håller på att undersöka ordentligt. Nog om det nu, idag har jag ingen dikt eller något spännande att lägga ut i bloggen. Men under dagen skall jag försöka skriva vidare på det jag har.


Som dagens tema heter, har jag fler dikter på gång, men jag har inga klara just idag. Det är mulet och grått i lilla Gunnebo idag, och det ser inte ut att klarna upp för stunden i alla fall.


Men det är ju söndag, och jag skall bara ta det lugnt denna dag. Kanske kommer jag på något jag vill skriva under dagen. Det är sådant som märks.


Jag som trodde att jag inte kunde skriva dikter, men så jäkla dåliga blev dom inte. Så vem vet? Kanske kan jag träna upp mig på det så jag blir ännu bättre. Innan har det ju bara varit sagor och fantasy som har gällt. Men sista tiden har jag försökt bredda mig lite i det jag skriver.


Men nu skall jag bara ta det lugnt resten av denna dag. Så ha det nu bra alla hopa så skriver jag snart mer igen.


Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards