Alla inlägg den 26 april 2012

Av Lars Josefsson - 26 april 2012 08:53

HEJ!


I dag är det torsdag igen, himmel vad tiden rusar iväg. Att förutspå väder är nog inte så lätt. Undrar vad det skall bli av denna dag? Man kan inte alltid lita på väderprognoserna har jag märkt. Men det märker vi, vad det blir av det under dagen.


Idag blir det jobb igen med olika saker. Jag mår mycket bättre nu när jag har lite sysslor varje dag har jag märkt. Igår hjälpte jag en väninna att flytta en säng som skulle ersättas av en annan istället. Nu är det ju så, att jag inte är så stark, och att jag dessutom har lite svårt för sådant.


Så efter ett antal svärord var det i alla fall gjort innan dagen var slut. Så igår var jag faktiskt lite trött framåt kvällen.


I dag blir det antagligen lite lugnare. Så vitt jag vet är det bara ett besök som är inplanerat. För sådant vet man aldrig innan riktigt. Hur eller hur, kanske jag hinner med att skriva lite idag också. Åtminstone hoppas jag det.


Snart är det Valborgsmässoafton också. Hoppas nu bara att det blir bra väder den dagen. Under tidigare år har det ju varit lite si, och så med den saken. Men det skall vi väl tro att det blir.


Nu skall jag gå och äta lite innan dagen börjar. Så ha det nu bra alla hopa, så skriver jag snart mer igen.


Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards