Alla inlägg den 4 april 2012

Av Lars Josefsson - 4 april 2012 08:53

HEJ!

 

Ja..a, idag är det soligt ute, men det är ingen värme än. Just nu är det ovanligt dålig Internetförbindelse. Men det rättar säkert till sig under tiden jag skriver får vi tro. Det är så ibland, men det är inget att göra åt.

 

För att hinna med allt som händer denna dag var jag tvungen att stiga upp ganska tidigt. Jag skall städa i lokalerna idag, sedan kommer det besök även idag. Så allt måste vara klart innan dess.

 

Kaffet skall dessutom vara klart senast vid tolv i dag. Så lite stressigt blir det för att hinna med allt. Skrivandet har stått stilla även den sista veckan som har gått. Men tids nog blir det lugnare igen.

 

Jag börjar till och med längta efter lite lugn och ro nu för att kunna göra allt det där jag vill. Att det kunde bli så här. Det var värst.

 

Nå..ja, det är så ibland periodvis. Men det får jag leva med. Snart kommer jag säkert in i en period med för lite att göra. Å då börjar jag pipa om det istället. Men det är nog bäst att alltid ha lite att göra. Det mår jag antagligen bäst av.

 

Snart måste jag ta tag i deklarationen. Sådant måste jag ju också göra. Så det får väl bli att jag tar några dagar på raken, och bara bry mig med det här hemma i lugn och ro. Då kan jag ju även passa på att göra lite andra sysslor här hemma som annars inte bli gjort.

 

Att vara ensam kan ibland vara lite jobbigt eftersom jag då måste göra allt själv. Men det löser sig med det. Allt får ta precis den tiden det tar. Så är det bara.

 

Men nu måste jag stressa vidare denna morgon. Så ha de bra alla hopa, så skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards