Alla inlägg den 1 april 2012

Av Lars Josefsson - 1 april 2012 08:59

HEJ!

 

I dag var det -2,4 igen. Jag som trodde att det skulle förbli varmare ute nu. USCH! DÅ! Så vill vi ju inte ha det. Nu vill vi ha vår och sommar igen. Nå..ja, det får jag väl stå ut med då, då. Men snart blir det nog varmare igen.

 

I dag är det soligt ute i alla fall med klarblå himmel. Det gör mig glad, solen har alltid en positiv inverkan på mig och alla andra. Å kanske blir det hyfsat varmt idag i alla fall. Det är sådant som märks.

 

Mitt skrivande har inte varit någon fart på den sista veckan. Tiden har gått åt till andra sysslor istället. Under denna månad får jag nog lite bilder tror jag. Det skall bli kul. Då kan jag göra en saga till klar.

 

Men jag måste skriva mer nu känner jag. När det är soligt ute, och jag kan sitta för mig själv med ett skrivblock och penna, då brukar jag få inspiration. Så det är vad jag ser fram emot nu.

 

I övrigt är väl allt som det brukar här i lilla Gunnebo tror jag. Här är lugnt och fridfullt för det mesta tycker jag.

 

Men nu skall jag börja med dagens alla bestyr. Först av allt skall jag diska en ganska stor disk faktiskt. Sedan skall jag äta lite, och gå ner till min skrivarlya. Så ha det nu bra alla hopa så skriver jag snart igen.

 

Lasse

 

Ovido - Quiz & Flashcards