Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Lars Josefsson - 14 mars 2012 09:20

HEJ!

 

I söndags, när jag skulle ha skrivit egentligen, var det så stressigt att jag bara inte hann med det. Men nu här jag här igen. I dag kan vi ju inte klaga på vädret i alla fall. Den saken är ju klar. Klockan är 8:45 när jag skriver detta, och det är soligt och jättefint ute redan.

 

För stunden håller jag på att tvätta, så jag hinner skriva en stund till innan det är dags att flytta tvätten till torktumlaren.

 

Jag har hittat en ny bildillustratör i Kalmar som jag tycker är jätteduktig. Hon skall göra bilder till en saga med titeln. ”Nallarnas rätt i samhället”. Sedan är det dags att förverkliga fler av mina sagor med bilder till. En saga eller en fantasy blir ju mer levande med bilder. Å dessa blir nu i färg i fortsättningen.

 

Så nu är jag på gång igen. Jag vill göra så många sagor och fantasy jag bara kan nu. Det skall bli jätteroligt tycker jag.

 

Paus!

 

Nu har jag varit och flyttat tvätten till torktumlaren, så nu skall jag hämta min torra rena tvätt senast vid klockan halv elva, så jag hinner med att städa efter mig också.

 

I övrigt är det bara skrivandet och allt annat som skall fixas med denna dag. Kanske får jag också lite besökare, det är sånt som märks. Men nu skall det inte dröja lika länge innan jag skriver nästa gång. Så ha det nu bra alla hopa skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards