Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Lars Josefsson - 24 oktober 2012 09:34

HEJ!


Ja, jag känner mig lite som överskriften säger. Det var rikokolöst vad saker det har kommit in senaste veckan. Jag ha fullt upp att prismärka sakerna och placera ut dom i loppisen.

 

Ja ha helt enkelt inte haft tid till att skriva dom sista dagarna. Så det är därför jag inte ha synts till förrän idag. I går var jag med till stan för hjälpa damen med Butik Tindra som skall starta här nu. Hon var och köpte en affärsdisk.

 

Jag känner ju till en del loppishandlare i stan, så jag hjälpte till att hitta en sådan som hon ville ha. Just möbler har jag lite av själv. Det finns helt enkelt inte plats för det i min loppis, om det inte är ganska små möbler förstås.  

 

Nog om detta nu, ja hoppas att det skall bli lite lugnare en tid framåt nu så ja kan börja skriva igen. Sagoskrivardator står ju hemma även den nu. Så det är bara lite tid jag behöver nu för att komma igång igen. Jag älskar sagor och fantasy, och tycker det roligt att skriva sådant.

 

En av mina största favoriter är ju naturligtvis Harry Potter. Det kan jag aldrig se mig trött på tro ja. Även ”Sagan om ringen” gillar jag. Men en berättelse som har blivit lite bortglömd är ju ”Svärdet i stenen”, och även ”Gullivers resor” tycker jag. Dom berättelserna är jättebra, och är absolut sevärda.

 

Nu skall jag försöka bli mer flitig på att skriva här i bloggen i fortsättningen. Ha det bra nu alla hopa, så skall det inte dröja så länge innan jag sitter här igen.

 

Lasse

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards