Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Lars Josefsson - 3 oktober 2012 09:07

HEJ!


Klockan är 8:49 nu, och det var jättedimmigt idag när jag skrev vädret vid sju. Det märks att vi går mot kallare väder nu. USCH för vintern tycker jag då. Men det är bara att ta det som det är.

 

Det är onsdag idag, och egentligen har jag inte öppet i loppisen idag. Å egentligen skulle jag vilja in till stan och besöka lite loppisar där. Jag vill skaffa mej lite referenser från andra loppisar också. Annars finns det risk för att jag bli hemmablind. Det finns en väldig massa loppisar här i Västerviksområdet nu. Men det är bara kul tycker jag. Det håller loppiskulturen levande.

 

Å snart blir jag ju granne med en loppis ytterligare i Gunnebo. Det skall också bli spännande tycker jag. Då blir hela det huset jag finns i, fullt med verksamheter. En presentbod, en syateljé, två loppisar och en till som jag inte får nämna än. Men det är sånt som märks.

 

I övrigt rullar dagarna på som dom brukar här i lilla Gunnebo tycker jag. Vi går mot jul nu, och det skulle ju vara roligt om det kommer in lite julsaker nu, och som den årstiden till.

 

Ha det bra alla hopa, så skriver jag snart mer igen.

 

Lasse

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards