Alla inlägg den 2 november 2011

Av Lars Josefsson - 2 november 2011 11:29

HEJ!

 

Ja..a, idag kan man verkligen säga att det är en mulen novemberdag. Det är visserligen rätt varmt ute. Men det är inget väder man precis hoppar och studsar inför. Jag tycker man blir sömnig av sånt här väder.

 

Den andra november förra året var jag tydligen upptagen med något. Så det var bara X hela den dagen i väderprognoserna. Men det är ytterst sällsynt att det brukar bli så faktiskt. Dom flesta dagarna finns med som dom skall med uppgifter om temperatur och annat.

 

Nå..ja, dagen efter, det vill säga den tredje vara det bara 3,4 plusgrader vid sju på morgonen, och en dagstemperatur på 8 plus. Men idag är det varmare i alla fall. Det är 12 plusgrader nu vid 11:20.

 

Nog babblande om väder nu! Men det är rätt roligt att följa det från år till år tycker jag.

 

I dag har jag inte så mycket att göra som det verkar än i alla fall. Men jag skall försöka skriva lite på det jag redan har påbörjat med en novell, och lite annat. Annars är allt lugnt i lilla Gunnebo tycker jag. Inget nytt under solen här inte. Allt lunkar på som det brukar.

 

Ha det bra nu alla hopa, så skriver jag snart igen.

 

Lasse

Ovido - Quiz & Flashcards